Dag 7 - Malta

Hej hopp!

Igår åkte jag och N till Maltas största shoppingcenter The Point för att kika lite. N hittade en T-shirt och jag hittade som vanligt ingenting. Modet här känns lite annorlunda, lite gammaldags nästan. Tråkigt! Men det var mysigt att strosa omkring i området.

På kvällen vandrade vi iväg till en restaurang för att äta. För mig blev det pizza, som jag förövrigt ätit hela veckan nästan. :S För N blev det en Marinara som han tyckte var supergod! Efterrätten blev en choc – a – holic som är den godaste efterätt jag smakat! Mumsii

Nu har vi precis ätit frukost och ska checka ut från hotellet. Snart ska vi lägga oss i solen ett tag innan det bär av till flygplatsen.

Hörs när jag kommit hem!
:*:*:*:*


Sliema


<3


^^




Brandy Alexander och Shandy ölen. =)


Vår mat. ^^


Supergod efterätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0