Godmorgoon!

Godmorgon!

Härlig sommardag idag! :D Säkert den sista för det här året, så idag måste vi njuta! ihihi. Snart bär det av till jobbet i några timmar, och sedan ikväll blir det kräftskiva/grillning hemma hos Ns vänner. Mys!

Igår efter jobbet hämtade N upp mig så åkte vi hem till Däni och Timmie en sväng. Dom hade en rolig sak att berätta, och det firades med smörgåstårta och en god pastasallad till mig. ihih. Efter fick vi en mumsig smoothie också, tack tack! Där kollade vi också på bilder från när Timmies föräldrar från Filippinerna var på besök, och när dom var i Paris. ^^ Även lite planering inför vår resa tillsammans hann vi med. Längtaaar! 


Timmie och mig från Nyår. ^^

Nu ska jag sätta lite fart.
Ha en fin lördag alla! :*:*:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0