Packa inför Malta

Godkvällens!

Idag har jag och Nicklas flängt runt lite här och var. Har fixat lite grejer inför resan. Har också varit på jakt efter Final Fantasy - Crises Core. Har lånat ett rosa PSP av en jobbarkompis som jag ska ha på flyget. Dock så finns det knappt några PSP-spel kvar att köpa. Vi hittade i alla fall två andra spel att sysselsätta oss med istället. (GTA och Loco Roco) Ska även lägga över lite filmer som vi kan kika på. ihih. Sedan har vi checkat in online och växlat pengar. ^^

Nu ska jag packa! Svår uppgift för mig då jag vill ha med allt i min garderob, bara utifall liksom ;)

Imorgon vid 12.30 skjutsar mamma oss till Skavsta flygplats. Sedan lyfter vi 15.30! Skönt med endast 3,5h flyg! :D




Riktigt söt PSP. Vill också ha en sån!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0