Stress-Tura!

I natt klev jag upp vid 03 och var klarvaken. Jag stressar jämt, överallt, hela tiden! Så inatt vaknade jag med världens magont. Jag har haft magont lite till och från de senaste dagarna, men nu gjorde det riktigt ont! Buhuu. Väckte i alla fall min underbara pojkvän som la sig i soffan med mig (trots att han skulle upp 05.30), så att jag kunde kika TV och försöka lugna ner mig. Han är verkligen världens bästa pojkvän! <3<3<3

Nu har jag varit till apoteket och köpt tabletter som lugnar magen... och vilken skillnad!! Dom här tabletterna har räddat min dag, mitt nyår och hela mitt liv! Jag kan till och med äta nu utan att må skit. Det är verkligen en lättnad!

Underbara uppfinning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0