Friskna till!


Det börjar sakta men säkert bli lite liv i mig igen. Först hade jag feber, sedan när febern gått över fick jag världens förkylning istället. Kul!... Har varit så täppt i min näsa att minsta ansträngning blir superjobbig! Ska se till att ta det lugnt nu dom sista dagarna innan vi åker, bara 3 dagar kvar nu ju! :D

Var hem en sväng igår och hämtade lite packning. Det är så svårt att välja vad man ska ta med sig! "Den här kan vara bra" osv tänker jag hela tiden. Även om jag säkert kommer hitta hur mycket fina kläder där som helst så finns det ju ändå en liten chans att jag inte gör det. Uuuh.

Igår bokade Daniel och Linda bord på Å till imorgon. Blir väl en liten farvälmiddag där skulle jag tro. Även Timmie och Däni ska med, så det blir mys! ^^ 


Tim, jag, N och Däni från nyår. ^^


Jag och Linda på Bill o Bob för ett tag sedan. ^^


Daniel och Daniel. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0