Platser vi besökte

God morgon!

Hoppas allt är väl mer er.
Vaknade redan 05.30 idag då N gick upp för att åka till jobbet. Strax efter klev jag upp och har suttit i soffan sedan dess. Har gått igenom alla bilder vi tog i Thailand, typ 1300 bilder. ihih. Vår resa var väldigt lugn men också väldigt mysig! Längtar redan till i maj då vi åker till Spanien en vecka. :)

Under två veckor hann vi med supermycket! Vi hade nästan hela tiden saker för oss, antingen reste vi vidare till nya platser, eller så var vi på sightseeing. Hade gärna stannat en vecka till så jag hade hunnit med och sola mer, vi hann med och sola ungefär 3-4 dagar av alla dagar vi var där. Men att se och uppleva saker är ju garanterat roligare än och sitta i en solstol och bara sitta. ^^

Något som förvånande mig var att solen gick ner redan vid kl 18-19 på kvällen. Trodde det skulle vara ljust mycket längre. Men att få lite sol och värme på sig var heelt underbart!

Laddar upp bilder på lite platser vi besökte, en del av bilderna har ni sett redan, men laddar upp dom igen, större och med lite bättre kvalitet . ^^

Tigercave






Hot Springs






Emerland Pool






Railey Beach






Langkawi, Malaysia






Skybridge






Vi var även på ön Koh Lipe, ön Rebak Island och i Bangkok. Bilderna från Bankok får ni se senare. Nu blir det dusch och sedan ska jag speela! :)

:*:*:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0