Nyårsbilder

Kvällen igår var supertrevlig. :) Åkte iväg med Nicklas till hans vän Lillis som hade nyårsfest/middag ute i Hökåsen. Madeleine och söta Timmie var där så det var kul! Blev en trerätters middag, smällare, champagne och lite dans. Skoj skoj! ^^


Timmie och jag innan vi for iväg till festen. ^^


Madeleine, Timmie och ett jag.


Nizzle, Lillis som hade festen och.. Erik?








Glömde ta bild på förrätten, det var någon räkröra på en smörgås.. Jag som inte äter räkor. :P Huvudrätten var tonfiskfilé med potatisklyftor och vinsås. Gott gott! Dom andra fick något kött. ^^


Efterätten var en supergod chokladkaka! Muumsii :)


Nicklas, Madulän och Däni.


Så här såg jag ut! Caroline var supersnäll och fixade mitt hår och mina naglar! ihih


Tobbe och tussen.


Simon, Däni och Tim. ^^


<3


Shake shake!


Vid 00 drog vi ut till Hökåsens fotbollsplan och smällde lite smällare och drack champagne.


<3<3<3




Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0