Vaccinjakt


God kväller!

Var och lunchade med Linda på stan idag. Åt en supergod sallad från Vivaldi. Kikade även runt lite i affärer. Hittade dock ingenting jag ville ha, jag som var så shoppingsugen... Blev en klippning för mig istället, behövdes verkligen! :)

Vi sprang även till alla olika sorters apotek på stan och försökte hämta ut mitt recept på sprutan Havrix, som dessvärre är restat. Så det kändes ju lite surt att min läkare gett mig recept på en spruta som ingen har!

Vid 17.30 tiden åkte jag och Nicklas ner på stan på vaccin drop-in istället, där jag fick Epaxal. Jag känner mig lite stolt faktiskt, jag är verkligen livrädd för sprutor! Men jag var duktig och satt kvar. ihihi. Nu är jag alltså heelt redo för Thailand om 3 veckor!! :D Awesome!


Nyklippt. ^^


Mig och Linda för ett litet tag sedan.

Snart blir det sängen! Sov gott små tussar. :*:*:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0