Mysdagar

Hej hopp!

Igår var Matilda över, vi åkte iväg och köpte picnic/frukost och satte oss i gräset. Mys! Dock så försvann solen nästan direkt när vi satte oss! Men picnic hade vi i alla fall. :) På måndag börjar hon att jobba på mitt jobb, så vi pratade lite om det också. Spännande! mihihi

Snart ska jag iväg och träffa Madeleine fis, det blir nog att ta en sallad i gräset och prata om allt mellan himmel och jord, som vi brukar göra.

Skulle behöva leta efter en klänning också. Det har jag glömt nämna här förresten! Klänningen jag beställde från Nelly.com satt som en säck på mig! Trots att alla sa att den var liten och jättekort! Bääh. Så jag skickade tillbaka den. Me very sad! Så jakten fortsätter, jag vill vara fin i Göteborg. ;)


Matilda, mig och Madulän. :*:*:*

Kommentarer
Postat av: Maddi

pusselibusselituss



2011-07-13 @ 17:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0