Jobba så att jag kan fly iväg!

Just nu har jag kommit in i en period då jag inte alls har lust att blogga. Uuh. Brukar alltid annars tycka det är kul, men just nu har jag ingen ork.. Därför dålig uppdatering! :)

Jag vill bara jobba en del så att jag och N kan åka härifrån så ofta som möjligt. I Augusti väntar ju Malta, sedan står Singapore på listan. :) Men mest av allt så längtar jag tillbaka till Thailand!!<3 Dit ska vi åka så att vi är där på deras nyår (13-15 april) som är ett stort vattenkrig som pågår i hela landet! Det är det jag längtar mest till just nu! Ååh, spola fram tiden!!

Så här ser det ut på nyåret i Thailand. Ser superroligt ut!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0