Ruffino + Resor

Godmorgon!

I lördags hade vi bokat bord på restaurangen Ruffino. Tog en vegetarisk pasta som var rätt god, dock så kändes det som att det var oliver med pasta typ.. och jag som inte alls gillar oliver. uhuhuh. ^^ Väldigt mysigt var det i alla fall, Däni och Timmie var ju också med. :)

Det börjades direkt prata om resor eftersom Däni och Timmie också reser en del. Jag och N har funderat på att ta Hong Kong istället för Singapore i november, eftersom att vi båda vill se Kina. Fick dock höra av Däni och Timmie att det var väldigt trångt och svårt att göra sig förstådd eftersom kinerserna inte kan så bra engelska. Så nu får vi se vart vi åker, vi funderar just nu på att ta Hong Kong i två dagar, och sedan åka till ön Macau (Kinas Las Vegas) de andra fem dagarna.

Efter middagen så åkte vi hem till mig och N och började kika på bilder/videoklipp från mina och Ns resor. Vi planerade även att resa tillsammans i början av April. Jag hoppas verkligen det blir av! Då blir det en resa både till Filippinerna (där Timmie kommer ifrån) och till Thailand! Awesome!!

Det betyder då att jag även kommer kunna besöka mitt fadderbarn som bor i Filippinerna! :)


Thailand ^^

Nu ska spelas! :*:*:*

Kommentarer
Postat av: Kim Ahlsten

Hej hej vad rolig dina poster är. lär med all säkerhet läsa dina inlägg lite mer. :p Hoppas du har en kul dag (:

2011-07-01 @ 15:23:55
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0