Tacokväll!

God morgon!

Igår blev det tacokväll här hemma hos oss med mina bröder Dennis och Patrick. Även Dennis flickvän Nathalie och deras son Jayden var med. Mys i massor! ^^ Åt och kikade lite 3D-film på 100tums projektorn. Awesome! Pratade även en del om resor, stora och små. Hoppas någonting blir av i alla fall. ihihi

Snart jag ska hoppa in i duschen, för idag ska jag och Nicklas ut på ett litet äventyr. Vi ska till Örebro och kika runt där, shoppa och äta lite. Myset! :)


Nathalie, Dennis och jag. Mongisar ^^


Mig och Patrick förra sommaren. Mihöhöh


<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: ズ-ミ ボンミンジ - Jummi Von Minji

hej har du haft en mysig fredag? :)

2011-06-17 @ 23:06:31
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0