The Hole

I natt har jag och fina N sovit riktigt dåligt! Igår hade vi filmkväll med Daniel och Linda. Vi valde en film som heter "The Hole" i tron om att det var en lite lättsam film för barn.

Jag och Nicklas är väldigt känsliga när det kommer till lite läskigare filmer, och den här var läskig, på ett obehagligt sätt! Bland det läskigaste jag vet är jokrar/clowner och dockor, vilket denna film innehöll. uuuh! 

Det handlar om en tonårspojke, hans lillebror och deras granne som upptäcker ett hål nere i deras källare. Deras läskigaste rädslor kommer fram när dom öppnar upp hålet som är låst med 6 hängslås. Uuuh. 

Jag och N har legat fastklistrade på varandra hela natten. Nicklas har även mummlat "Nej, jag dör, jag dööör". Haha, så jävla söt! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0