30 års kalas!

I lördags firade vi Madeleines pojkvän Johan som fyllt 30 år! Blev en stor fest med alla grabbar och några av oss flickvänner. Roligt och trevligt var det. ^^ De flesta av oss samlade ihop pengar till en Gasolgrill som Johan fick. ^^

Tog typ inga bilder, så jag snodde några av min vän Maddefis. :*


Madeleine och hennes pojkvän Johan. ^^


Folk =)


Min baby ger ut ett litet paket till Johan först. ^^ I det paketet låg grillgrejor.


Sedan bar dom in gasolgrillen som vi ställt nere i källaren ett tag. ^^


Dom hade ordnat med DJ. ^^


Mig, Emelie och Madeleine. :*


Skål!

:*:*:*

Kommentarer
Postat av: Maaddää

DU kan va en Turafis!



Jag luktar iaf smultron nickar



2011-05-16 @ 22:04:12
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0