Marbella

Godkvällens!!

I fredags spenderade vi dagen i Marbella för att träffa Susanne och hennes pojkvän som bor och jobbar där. Jättekul att träffa henne igen, måste ha vart ca 2 år sedan sist! Vi tog i alla fall en promenad längs hamnen i Puerto Banus där hon bor. Sedan blev det middag vid hamnen, verkligen supermys! Efter vandrade vi hem till dom och satt på deras terass och myste med filt och te, för killarna blev det Konjak. Vid ca 02.30 tog vi taxi hem till vår lägenhet och dog. ^^

Lördagen valde vi att gå ner till Fuengirola Centrum för en sista shopping. Shoppade två par jeans till! Var ju bara tvungen att ha, har riktigt svårt att hitta jeans som sitter så där jättesnyggt. Så nu har jag 3 par skitsnygga! ;)
Packningen blev däremot liite svårare, både jag och Nicklas fick ha på oss flera plagg på överkroppen för att få plats med allt på vägen hem. Hade på mig 6 toppar på överkroppen och över de en tjocktröja, men vi fick hem allt! :D

Klev upp 03 nu i natt för att packa det sista och åka till flygplatsen, flyget gick 06 så vi var hemma vid 10.30. Skönt att komma hem tidigt så man hinner ta det lite lugnt! Just nu sitter jag och Nicklas och grillar, supermys! Snart kommer Daniel och Linda över också, skoj! ihihih

Nu blir det en liten bildbomb. :)


Tog en glass vid hamnen! :)




Puerto Banus. Susanne och hennes pojkvän till höger. ^^


Vissa båtar var riiiktigt stora!


Man kunde se många coola och riktigt fina bilar. ^^


Utsikten från Susannes terass, awesome!


Susanne myser med filt. ^^ Blev aldrig något kort på hennes pojkvän... hmpf. Rolig och trevlig var han iaf! :)


Me & Honey. :*


Mina älsklade jeans! ihihi


Bild över Malaga när vi lyfte vid 06.


Fick se soluppgången. ^^

Nu blir det mat! Ha det så bra!
:*:*:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0