Hong Kong Dag 2

Hellooo!

Hoppas ni har det bra i kylan. ;)

Idag har vi sovit bort en ganska bra bit av dagen, började nämligen må väldigt dåligt vid lunchtiden, blev bättre efter att ha sovit till ca 19.00. Haha.. vid 20 tiden åkte vi över till Mongkok för att vandra på Ladies Market. Den största marknaden jag sett! Massor med människor och massor med roliga stånd! Vi hann inte med att se allt, så vi ska dit på torsdag igen. :)

Just nu sitter jag och N på en ute-bar bredvid hotellet. Nicklas sitter och testar Asiens olika ölsorter här bredvid, han går från land till land så jag vet inte riktigt vart vi kommer hamna till slut. ;) Själv sitter jag och avnjuter en kall cola och bloggar på för fullt. Ihihih

Imorgon bär det av till Macau (Kinas Las Vegas), där blir det sightseeing hela dagen, samt kanske lite spelande. Superfun!

Nu ska vi snart vandra upp till hotellrummet, klockan är snart 01.30 här.

Pusseeet!


Sånt här finns överallt! Tänk om vi kunde ha sådant i Sverige. ihihi ^^


Cute!


^^




Just nu.. mihihipp. Sliten. ^^

Natti natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0