Ocean Park - Hong Kong

I fredags bar det av till Ocean Park, vi trodde det skulle vara ganska litet, men det var verkligen superstort! :) Det fanns två sidor av parken, en innan bergen och en på bergen. Fanns även här CableCars, uuh, men det fanns även ett expresståg som kunde ta oss upp. Tur det! ihihi

Det var både ett nöjesfält, temapark och djurpark på samma ställe. ^^ Där fick vi se bla .pandor, hajar, delfiner och sälar. Gick även på en sälshow och en delfinshow. Funtime!

Asiater är lite roliga, de var några stycken som kom fram till mig och ville ta kort på mig tillsammans med dom, antagligen pågrund av mitt vita hår. Haha, de ville även känna och ta lite i det. Kände mig lite som en alien som precis kommit från rymden. Haha. ^^























:*:*:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0