Stress!

Hejhej!

Dagen började med att jag åkte ut till mamma för att lämna bilen, hon hjälpte mig även att färga utväxten. Tog sedan ett bad i badkaret, jag älskar att bada så det var riktigt skönt! (Finns inget badkar hos N. Bääh) For därefter ner på stan för att hitta en klipptid, lyckades få en på en gång! Ville hinna med allt innan kl 15 så att N kunde hämta upp mig på stan efter jobbet. Blev klar precis i tid. ^^

Nu sitter jag här, måste packa och dona med hemsidan pickupmypoop innan vi åker. Vi måste hinna tidsinställa massa klipp under veckan så att vi slipper göra det i Hong Kong. Kommer ta en tiid...

Vid kl 20 ska jag och N ner på stan och träffa upp Nathalie, Matilda, Dennis och Evelina.. Då blir det bio! Breaking Dawn, äntligen!!!

Hoppas ni får en fin fredag! :*:*:*


^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0