Lunchat!

Har precis varit på stan och lunchat på Vivaldi med Caroline. Myspys! Vi hade en del att prata om, så det var kul! Imorgon ska hon få testa på att toppa mitt hår. Är väldigt rädd om mitt hår annars, så jag hoppas du är duktig C. ;P

Ikväll blir det middagsmys eller liknande med Daniel och Timmie. ^^ Även kanske Daniel och Linda. En riktigt bra fredag med andra ord. :) 

Nu måste jag jobba vidare med mitt och Ns projekt så att jag blir klar någongång! Sen får ni se vad jag åstadkommit. mihihipp!

Ha en fin fredag alla! :*:*:*


C och jag för ett tag sedan. :*

Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

fin bild :)

2011-09-16 @ 18:04:23
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0