Hemma i kalla Sverige!

De sista 2 dagarna i Thailand spenderades mestadels (förutom sol och bad) på MBK och på marknaden utanför hotellet. Har hittat en hel del fina grejor, tänkte visa upp lite grand nu! ^^ Flygresan gick dessutom super, sov ca 6-7 timmar av 10. Awesome! :)

Dock så känns det riktigt trist att vara hemma! Jag vill inte vara här i Sverige! :( Vi trodde dessutom att vi skulle komma till våren, men det är verkligen superkallt och jätte grått här! Me soo sad!

Jag hoppas innerligt att jag kommer in på min distansutbildning i höst, och att min baby också hittar något han vill plugga! Då drar vi, något som är säkert! Hoppas!

Lite halvtrista bilder på vad jag har köpt.
De kommer precis från resväskan så det är lite skrynkligt och så. Haha.


Sommarskor! Älskar att köpa skor i Asien, de har alltid storlek 35. ^^


Ballerina. ^^ Hade köpt massa fler skor om jag bara haft plats!


Myströja. ^^


Söt liten väst. ^^


Snövit. =) Halv-magtröja som sitter löst på ena axeln. Älskar den! ^^


Halvtråkigt nätlinne.


Två baslinnen. =)


Två söta byxdressar. =)


Klänningar


Söt blommig klänning ^^


Körsbärsörhängen och ett halsband


Tre band till fotleden och ett diadem som matchar mina nya ballerinaskor. ^^


Stort svart halsband.


Hugo Boss parfym ^^

Har som sagt lite mer krimskrams i väskorna, orkar bara inte plocka fram det just nu. Är helt mos i huvudet, trots att jag sovit 10 timmar. Uuh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0