Thailand dag 10 & 11

Hej hå!

Gårdagen spenderades mestadels på stranden. Efter solningen vandrade vi till ett massage ställe och fick en aloevera massage. Det var den skönaste massage jag fått i hela mitt liv! Jag har inte vågat mig på thai massage förut.. Det kommer definitivt bli några fler medan jag är här! ^^

Idag har vi snorklat så gott som hela dagen! Vi åkte på en guidad tur till fyra olika öar här nära AoNang där det fanns väldigt bra snorkling. Inför snorklingturen köpte vi alla varsit snorkelset inne på en riktig dykaraffär. Hittade en väldigt fin rosa som jag är mycket nöjd över! :)

Snorklingsturen resulterade i en kräftröd Tura! Jag är riktigt röd på hela ryggen! Buhuhu. Men förhoppningsvis blir jag lite brun efter det. Hoppas!

Just nu sitter jag här ensam på hotellrummet, skönt med lite ensamtid. Mitt sällskap vandrade ner till Reggaebaren vi satt på häromkvällen. Jag gillar inte att dricka alkohol bara så där, så jag sitter här med chips och godis istället. ihih ^^

Nu kommer en liten bildbomb.


Vi valde att åka med longboat hit istället för speedboat, eftersom longboat är mysigare. ^^


Mig & Matilda ^^




Snorkel-Matilda


Fanns massor med fina fiskar! ^^


Miiig. ihihihööö


Baby <3


Tobbe snorklar på djupa vatten.


Häftig fisk!


Matilda & Mig. =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ni ser ut att ha det riktigt härligt! :D Börjar bli lite bruna ser jag! :P Sola på för nu har nästan halva resan sprungit iväg! Tiden går fort när man har roligt! :D Ses snart, alldeles för snart! Pussar o kramar! (OBS! Matilda, vi har fixat Mammas present! :D Om du har möjlighet, ring o gratta imorrn! :)

2012-04-02 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0