Dennis 30!

Ledsen för dålig uppdatering, jag glömmer helt enkelt bort bloggen. Haha. ^^

Sedan sist jag skrev har jag bla hunnit fira min bror Dennis som blivit 30! Hans sambo kom på den roliga idéen med en överraskningsfest! Så dagen innan (fredag) spenderade jag, Nathalie och min baby hela kvällen åt att dekorera scoutstugan ännu en gång. Superfun! Festen blev mycket uppskattad. :)

Här kommer en liten bildbomb från festen.


Resultatet ^^


Fina Nathalie. ^^


Emmelie, mig, Matilda och Madeleine. :*:*:*


Äta smörgåstårta! Mumsii!


Erik, mig och Emma. ^^






Bror öppnar paket. =)






Bror och jag. ^^


Två av mina andra bröder. :)


I love you! <3<3<3


Sedan blev det dans! Wiie


och mer daaans!


Emma, lycklig bror och Erik.

Tack så mycket för en rolig fest allihopa! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0