Tick tack

Gud vad tiden flyger fram! De senaste veckorna har jag så gott som bara jobbat. Har hunnit med någon utflykt också, men inte mer än så. Detta måste vara den sämsta sommaren på länge om man tänker på hur vädret varit. Jag är glad över att jag inte haft min semester än, för det verkar som att sommaren och de lite finare vädret kommer nu. ^^

Jobbar endast denna och nästa vecka, sedan är jag ledig i tre veckor! Som jag lääängtat! Kommer knappt vistas i Sverige någonting på semestern. Först bär det ju av till Mallorca och sedan samma kväll vi kommer hem åker vi till Finland i lite mer än en vecka. Superfun! ^^ Jag älskar att ha grejer att se fram emot!

Jag ska ta tag i bloggandet igen när jag känner att jag har lite extra ork. Roligast är det ändå att blogga när jag är utomlands, eftersom jag senare själv kan gå tillbaka och minnas allt jag gjort på mina resor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0