Europaresor...

Igår satt jag och N och tittade runt, ganska noga, på resor som finns. Varken jag eller N känner något större sug att resa inom Europa.

Det känns som att alla ställen här ser så gott som likadana ut, att inget liksom överraskar oss. Känns riktigt tråkigt då jag verkligen vill resa någonstans! Vi har bara ca 1 vecka vi kan vara borta, så att åka någon längre sträcka känns inte så aktuellt.

Vi har vart inne på både Italien (Venedig) eller Portugal (Faro) ett ganska bra tag, men som det ser ut idag blir det inget av dom. Haha. Jag vill åka till ett paradis! Något som vet något sådant ställe i Europa? ^^

Bäää.

Nu blir det lite matematik och sedan en sväng till jobbet.
Hoppas ni får en fin torsdag! ^^
:*:*:*


This is paradise. <3 Bild från Koh Lipe, Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0