Glossybox

När jag fyllde år, fick jag av min bror och hans flickvän, 3 månaders prenumeration hos Glossybox. Där får man, i slutet på månaden, ett litet paket med 5 små produkter. Jag blev glatt överraskad när jag öppnade paketet som kom igår.

I fanns en bodylotion (Pink Sugar), som jag desutom sedan innan har som parfym, en läppenna, en rougeborste (behövde verkligen en ny), en liten rouge och sedan parfymen Sugar Grapefruit som luktar jättegott!




Levereras i en lyxig box. ^^





Kvällen ser inte så jätterolig ut för mig då den mestadels kommer spenderas med matematik. Bää.
Men jag ska nog hinna med att äta lite godis och spela lite också. ^^


Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0