Midsommar!

Gud vilket bra och fint väder vi fick till midsommar, alldeles perfekt! Vid 11 tiden plockade jag och baby upp Madeleine och Nathalie och sedan bar det ut till Skultuna för massa fix. Även min bror Patrick var snäll och hjälpte till att få upp partytält osv. Det tog oss ca 5 timmar att fixa allt, jag förstår inte hur det kunnat ta så lång tid, haha. ^^

Kvällen blev iaf väldigt mysig med grillning, kubbspel, musik, lite lekar osv. Vi var ca 30 st där så det var skoj!

Nu kommer en liten bildbomd. Nästan alla bilder är Madeleines, eftersom jag glömde systemkameran hemma, tog några med min Iphone bara!! Booh.


Jag och bror Patrick sätter upp partytält.




Timmie, Dani och min baby dukar bord. ^^


Resultatet. =)


Framdukning av mat.


Grillstaden vi tänkt använda var helt igen-växt, så detta var nödlösningen. ^^


Dukar fram lite mat. ^^






Kubbspel. =)



Lekdags! ^^


^^


Tobbeee och min baby. :*


Daniel, min "supersnygga" bror Dennis, Nicklas och Marcus hänger lite. :P


Elisabet och Madeleine fis.


Mig & Nathalie. ^^


<3<3<3

Tack för en underbar kväll allihopa! :*:*:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0