Nej usch och fy!

Bää, vad besviken jag blir! Det går inte riktigt som jag vill just nu! Fick hem min midsommarklänning idag, den sitter som en säck typ, uhuh. Längden är dock helt okej. Så frågan är om man kan sy in den en bit?... Eller så skickar jag bara tillbaka den och tittar efter en annan på stan. ^^

Sedan så är det min Matematik som inte går så fort fram som jag hade hoppats. Hade prov i fredags, vilket kändes bra, men visade sig gå mindre bra. Haha blää! Två poäng ifrån dock.. kom igeeen! Nej, nu ska jag inte vara negativ. Jag klarar förhoppningsvis matten snart ändå, har bara detta prov kvar och sedan det där nationella provet...

Nu i veckan så blir det planering med Madeleine och inköp till fredag. Wiie! Längtar! Ska bli riktigt mys att fira midsommar iår! I'm exciteeed!

:*:*:*:*


Jag och smulan.

Kommentarer
Postat av: Maddi

:***!

2012-06-19 @ 04:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0