Kollar utbildning!

Just nu sitter jag och kollar utbildningar. Det finns knappt något jag vill läsa eller är intresserad av! 2 utbildningar av ca 1000 har jag hittat, Webbdesign och Webbutveckling.

Utbildningen jag egentligen ville söka (Webmaster) har dom tagit bort! Jag måste söka innan jag åker iväg till Thailand, när jag kommer hem så är det försent. Så det börjar bli ganska bråttom med att hitta något! Kommer nog söka både Webbdesign och Webbutveckling, hoppas jag kommer in på någon av dom!

Jag vill jätte gärna plugga på distans, eftersom jag då kan fly Sverige och plugga där jag helst befinner mig, nämligen Thailand. <3! Åh, underbara tanke! Vi får se hur det blir med det. ^^


Att ha denna utsikt när man pluggar skulle inte vara helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0