Packa resväska

Godkvällens!

Idag har jag och N haft besök av min mor, syster Becca, Maria och hennes barn Alva och Casper. Det blev massor med fika och sedan en 3D film som barnen tyckte va lite skoj. :)

Nu är det endast 2 dagar kvar till vår efterlängtade resa!! Jag har nästan packat klart tror jag. ^^ känns skönt att göra allting i tid! Imorgon har jag ett matteprov jag väldigt gärna vill klara, så ikväll är det matte som gäller här hemma. Uuh, trist!

Imorgon efter provet kan jag äntligen andas ut och verkligen njuta av semestern!

Jag har förresten klippt mig också, hela 15cm klippte jag bort! Känns rätt tomt utan mitt hår. Ni får se senare hur nya håret blev, har inte använt smink på ett tag eftersom jag vill lufta hyn så att den ser frisk ut till Thailand.. Därför blir det ingen ny bild idag. ;)


Väskan är inte så full som den ser ut. ^^
Här även med mig en stor handväska som är så gott som tom. Här ska shoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0