Thailand dag 5 & 6

I tisdags var vi på en guidad tur ute i djungeln. Där fick vi bland annat ta kort med tigrar, rida elefanter, se en elefantshow och se en krokodilshow. Vi var även med om den galnaste bilfärden någonsin! För att komma till en del ställen fick vi åka en safaribil ute bland bergen. Det var verkligen 70 grader vinkel på bilen ibland för att den skulle ta sig upp för alla berg. Superläskigt samtidigt som man inte kunde sluta skratta. Riktigt slingriga och guppiga vägar, alla överlevde tur nog. ;)

Igår tog vi det lugnt på dagen, solade och badade vid poolen och myste i solen. ^^ När solen gått ner vandrade vi ner på stranden för middag vid havet. Efter middagen knatade vi vidare till Ark Club där Nicklas, Matilda och Tobbe tog en varsin Bucket med sprit. Själv smakade jag lite av Nicklas bara.. Så jag mår bra idag. ;) Där blev det också en del dans på stranden. Superfun! :D

Nu ska vi ut och mysa i solen med fruitshake. Mumsiii!
Hoppas ni har det bra där hemma!


Matilda matar bebistiger. ^^




80 m högt vattenfall.


Elefantshow. ^^


Krokodilshow


Jag och Matilda rider elefant. ^^


Buddhas magic garden

Dag 6

Vi och vår Bucket.


Cool eldshow!


Tobbe och Matilda. ^^

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Oooh naaaw jag fick gåshud när jag såg bilden på Matilda o bebis tigern, fyyy vad sööött! :D



vad kul ni ser ut att ha och hoppas ni mår jätte bra!



många kramar till er allihopa och hälsa så mycket!

<3<3<3

2012-03-29 @ 12:02:32
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0