Längtar till midsommar!

Haha jaa, min längtan till midsommar är ganska stor just nu. ^^

För någon vecka sedan bestämde jag och Madeleine oss för att styra upp fest på midsommar. Vi har redan hunnit fixa en bra stuga i Skultuna med massor med yta att sätta upp partytält, grilla och spela kubb på. Längtar som bara den till jag får dekorera! Jag älskar att dekorera och det är det som gör midsommar extra roligt i år. :)

Eftersom jag är en sann planerare så har jag redan köpt de mesta av dekorationen! Kunde inte hålla mig igår när jag och N var inne i en affär som hade massor med roliga midsommargrejer! ^^

Ni vet när man blir så där superglad av att ha shoppat någonting riktigt bra? Så nöjd är jag över prylarna jag hittat! De flesta tänker nog att det är slöseri på både pengar och tid.. men jag ser det mer som en investering i något roligt jag kommer minnas hela livet. <3 Jag älskar när det är "för mycket" liksom. :)


Stugan vi hyrt. ^^


Bakgården. Här kommer det bla sättas upp partytält och midsommarstång. :)


Dekorationen jag köpte igår. Ser fjuttigt ut på bild, men det är ganska mycket på riktigt. ^^


Även kubb-spelet är inhandlat. ^^


Bild från midsommar 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0