Sorry!

Ledsen för den dåliga uppdateringen sista tiden.

Under tiden har jag hunnit fylla år, haft kalas, firat Ns vän, jobbat, pluggat och spelat....
Samma gamla om och om igen, bläää!

Jag sitter här och väntar, väntar till min nästa resa. Jag vill verkligen inte bo eller leva här i Sverige. Jag mår inte bra här och människorna här är.... ja.

Jag önskar att jag kunde resa hela tiden, jag vill se och uppleva så många länder som möjligt. Om det ändå vore möjligt! <3

Under tiden jag varit borta här vi hunnit titta och fundera på nästa resa, i sommar lutar det kanske åt en weekend i Paris eller i London. (Om vi har tid.) I augusti vill vi se antingen Portugal eller Italien, Venedig.

I oktober/november blir det nog Kina, Shanghai. Denna resa längtar jag till mest, staden verkar verkligen supercool! Plus att jag älskar allt som har med asien att göra. <3



Hong Kong november 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0